Keskiviikkohöpinöitä

9.41

Tiedän, olen mailmanmestari keksimään otsikoita.
Mutta tänään menen vasta klo 15 iltavuoroon töihin niin ajattelin näin aamulla päivittää tätä blogia kun en eilen illalla kerennyt. Mutta tosiaan, höpötän tällä kertaa sellaisesta asiasta kuin KPOP-grouppien jäsenten nimistä.
Olen itse todella surkea oppimaan artistien nimiä, ja jos haluan niiden nimet oppia täytyy minun olla todella kiinnostunut kyseisestä ryhmästä. Tähän mennessä osaan vasta BIGBANGin ja 2NE1in jäsenten nimet ongelmitta. Seuraavana minun pitäisi opetella B.A.Pin jäsenten nimet, ja sitten EXO. Niin ja varsinkin vielä se että erotan ne toisistaan sen lisäksi että tiedän mikä heidän nimet on..
Tunnen itseni surkeaksi ihmiseksi. Mutta kukin tyylillään ja mun tyyli taitaa tässä asiassa olla hitaus. heh


B.A.Pista tiedän ja tunnistan tosiaan vasta Yonggukin ja Zelon. Sitten pitäisi vielä oppia tunnistamaan Daehyun, Himchan, Youngjae ja Yong Up. Ohgod, tuntuu etten ikinä opi. ;;____;;

Mutta EXOssa sitten onkin jo ihmettelemistä...


Exo-K: Kai, Sehun, D.O., Baekhyun, Suho ja Chanyeol.
Exo-M: Luhan, Lay, Tao, Chen, Kris ja Xiumin.
12 uutta nimeä ja naamaa, just let me die happy. Tuntuu jotenkin mahottomalta oppia noita koska niitä on niin paljon, mutta ehkä mä vielä joskus. Hassua tässä on se että muistan kyllä joidenkin jäsenten nimet, mutta en osaa yhdistää mihinkään naamaan. ;;__;; Ainoastaan Xiuminin ja Taon tunnistan. Nyyh

Jottei tämä menisi pelkäksi itkuksi ja valittamiseksi, niin tässä minun ultimatebias: DAESUNG KANG <3




Siinä olkaa hyvät, ihminen jota jumaloin aamuin ja illoin, ihan aina. <3

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mutta nyt karkaan cosplayn ihmeelliseen maailmaan ja koitan saada jotain aikaan Xiao Qiao -cossini kanssa.



Seuraavaan kertaan, Sayonara! ~~



You Might Also Like

0 tähdenlentoa