Long time no see

18.20

Olen ollut taas hyvin laiska bloggaaja ja en ole saanut oikein mitään aikaiseksi. Tällä kertaa voisin kertoa syntipukiksi yksi toinen blogi jota aloin kirjoittamaan ja myös ringette sekä flunssa on vienyt aikaa ja voimia. 
ATK-tunnin tehtävänä luoda samanlainen taulukko

Olen saanut vimeviikon maanantaina myös uuden puhelimen! Ja se on Samsung Galaxy Mega 6.3 ! Tämä puhelin on ihan älyttömän ihana ja näyttö on suuri! Eli 6.3 tuumaa! "Hieman" suurempi kuin edellinen iPhone 4:nen mikä minulla oli aiemmin.

Valkoisena
Olen ihan rakastunut tähän uuteen puhelimeen, ja vanha iPhone tuntuu tämän jälkeen niin pieneltä ja turhalta laitteelta. Hih, voin kuvata puhelimen vielä paremmin tässä joskus.

Olen muuten nyt ihan lähiaikoina lopettanut Demi-lehden tilaamisen jonka aloitin joskus nuorena teininä. Sen lisäksi minulle tuli Miss Mix, mutta se lehti lopetettiin joten sekään ei minulle enää nyt sitten tule. Olenkin miettinyt että mikä olisi minulle hyvä samankaltainen lehti josta voisi löytyä tälläisellekkin otukselle jotain uutta ja kiinnostavaa. Kukin on varmasti huomannut etteivät aivan tavallisimmat vaatteet/hennot meikit minua kiinnosta, joten osaako joku suositella minulle jotain uutta lehteä, olisi kiva saada edes joitan ideoita. Cosmopolitanin tiedän ja se olisi ihan kiva, mutta kovin kallis ja ei loppujenlopuksi ihan minun tyylinen.

Tämä oli tämmöinen pikainen elossa olen -päivitys, koitan saada väsätyksi jotain järkevää taas tässä piakkoin. Ja koska oma naama täytyy tunkea joka paikkaan niin tässä sellainen. Hyvää marraskuun jatkoa kaikille lukijoilleni! <3


You Might Also Like

2 tähdenlentoa