Maanantai ja vapaa viikko

18.14

Heippa taas! En ole oiken kerennyt tai jaksanut postata mitään tänne blogiin yössäoppisen aikana. Jotenkin aina vain tuntui menevän aivan älyttömän nopeasti ja yht'äkkiä koko homma oli eilen ohi. Tämä työssäoppiminen oli kyllä ehkä mahtavin, tapasin ihania ihmisiä, sain tutustua mahtaviin ihmisiin ja yksi jopa lupasi että opettaisi minulle joskus soittamaan kitaraa! Huikeeta, vaikken ikinä olekkaan sitä osannut :'D Kuitenkin, voin luvata että minut löytää varmasti vielä kyseisestä baarista, ehkä sitten istumassa vanhojen miehien kanssa, mutta ei haittaa kun he ovat suoraan sanottuna ainav perkeleen hyvää seuraa! Tulee ikävä niitä höppäniä kun en näe heitä enää joka päivä. (Alla oleva biisikin omistettiin mulle ja onhan se hyvä)


Tänään olen maannut kotona ja parannellut yhtä cosplay-pukua (seuraa cosplay-päivityksiä täällä). Kävin myös hieronnassa ja cybershopissa käyttämässä hyväkseni kanta-asiakasetuuksia. Kauhean montaa kuvaa en itsestäni ottanut mutta tässä nyt kaksi parasta.


Tuli tänään myös tilattua itselleni päättäri-mekko, koska valmistun kokkikoulusta tämän kuun 30. päivä. En kauheasti paljasta millaisen mekon tilasin, mutta se on EMPiltä, joten ei takuuvarmasti ole toista samoissa juhlissa! Ostin myös facebookin yhdeltä kirpparilta uutta tukkaa. Olen aika innoissani, koska uskon kerrankin onnistuvani ainakin ulkonäöllisesti päättäreissä. Tai mun tuurilla mulla puhkee edellisenä yönä superhyperjättifinni keskelle leukaa joka sitten pilaakin kaiken. Mutta näätte sitten kun saan nämä kaksi pakettia käsiini, teen niistä varmasti jonkunmoisen tekstin, mutta päättärimekon saatan pitää salassa kyllä ihan valmistujaispäivään asti, jos siis haluan kiusata teitä ja varmasti haluankin.

Mutta nyt ensikertaan! ~~

You Might Also Like

0 tähdenlentoa