Voihan hölön pölön

15.58

Mulla on ollut ihan älyttömän sekava viikko. Oon mennyt, tullut ja vielä vähän tehnyt kaikkea ihan sikana. Urheilussakin sain pohkeet ihan älyttömän kipeiksi ja en ole kohta viiteen päivään pystynyt kävelemään kunnolla. Kuitenkin varmaan joku teistä on katsonutkin mun uusimman videon youtubessa, jossa kerroin että olen työtön. Kyllä, olen edelleenkin. Tänään kuitenkin mulla oli työhaastattelu, ja kävin myös vanhoissa työssäoppimis paikoissa kysymässä suosittelijoita. Kyllähän niitä löytyi, jopa kaksi suostui! Olen ylpeänä tässä myhissyt itsekseni kun muilla haastattelussa olleilla ei ollut antaa nimiä yhtään tai vain yksi ja minulla kaksi. Tunnen olon kovin vahvaksi nyt.

Mä en oikeesti tiiä minkä tän postauksen tarkoitus on, mutta tuli vaan niin hirveä himo saada kirjoittaa. Kerrankin näin. Ootte myös nyt varmaan huomanneet että oon muokannut blogin ulkoasua hieman. Kyllästyis suoraan sanottuna siihen edelliseen, se oli niin valkoinen ja tylsä. Tämä muutti blogia hieman, mutta valkoinen kuitenkin säilyi päävärinä. Pitäisi kyllä tehdä uusi otsikkokuva tälle blogille, tuo nykyinen on hieman liian pieni tähän malliin.

Jotenkin kiva seurata tänään facessa ihmisten päivityksiä, ja lukea mihin kouluihin he ovat päässeet. Itsekkin haluisin ehkä vähän jo samantien opiskelemaan, mutta täytyy kyllä tehdä hiukan töitä niin mun on hieman helpompi päästä haaga-heliaan joku syksy opiskelemaan itseäni restonomiksi. Mutta kaikki ajallaan, pidän vaan peukut pystyssä että saisin töitä.

Tämä oli tälläkertaa tämmöinen hölön pölön tekstiä missä ei oikeestaan ollut mitään järkeä. Teki vain mieli tulla puhumaan ja tyhjentämään pää. 

Suuntaan muuten viikonloppuna Hyvinkäälle ystävieni luo ja photoshoottaamme ja coneilemme Hypeconissa! Jospa vaikka saisin jonkinlaisia asukuvia, hih. :3

Ensi kertaan! 
~~ Sayonara!

You Might Also Like

0 tähdenlentoa