Monster High !

17.46

On aika kummallista että näinkin vanhana saatan ihastua joihinkin nukkeihin. Ja siis en ole pienenä edes pitänyt nukeista, saati vanhempana, mutta nyt näiden uusien Monster High nukkejen saavuttua olen ollut sulaa vahaa jo kauan.


En ole kehdannut tätä asuaa itselleni myöntää, koska nämä nuket eivät todellakaan ole halvimpia mahdollisia sillä maksavat lähes 37€. Ne ovat kuitenkin aivan suunnattoman suloisia ja nyt kun olen löytänyt kaksi täydellistä nukkea, en tiedä kumman haluaisin ja onko minulla saatikaa sellaiseen varaa.

Tässä on Draculaura. Tämä puku hänen päällään on aivan älyttömän upea ja haluaisin hänet niin. 

Myöskin tämä Frankie Stein on iha älyttömän upea omalla karmivalla tavallaan.
Antakaa minulle ylimääräiset 70€ jotta saan ostaa nuo kaksi kaunokaista! <3

Olisi niin upeaa viedä nämä tyttöset ulos, ottaa rutkasti kuvia ja ahh. Lisätä niitä vaikka tänne. <3
Haluan niin edes toisen näistä! Taidan uhrata hieman rahaa tällaiseen, ihan vain siksi että nämä ovat jotain niin karmivan ihania~~. <3

You Might Also Like

4 tähdenlentoa

  1. Aww, mulla on yks tollanen :,D♥ Nimeltään Catrine DeMew ! Mut Draculaura on kyl ihana ;;; Jos ois rahaa ni se ois toinen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä luin siittä sun blogista sillon joskus ku postasit siittä :3 Jep se on! Ja löysin itseasiassa ebaysta alle 20€ jos nyt jaksan lähteä sitä tilaamaan.. :DDD heh

      Poista
  2. Aww olen itsekin tykästynyt muutamaan Monster High nukkeen, tai siis niihin asuihin, mutta sitten olen aina jotenkin säikähtänyt niitä ihoja jne.. :D Mutta Suomessa on nyt samantyylisiä Ever After High nukkeja jotka ovat enemmän minun makuuni ja omistan niistä Madeline Hatterin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas itse just tykkään noista Monster High nukeista just sen takia ku ne on niin erilaisia. Katsoin noita Ever After High nukkeja sokoksella, asut oli ihan kivoja, mut jotenki ne oli tylsempiä mun mielestä :'D

      Poista