Block B @ Circus, Helsinki 1.3.2015

19.18

Moikka! Vihdoin olen jälleen päässyt takaisin blogi-maailmaan pienen lukulomani jälkeen. Mulla oli tosiaan tossa muutamat pääsykokeet, joihin mun piti valmistautua ja siks en halunnut vaivata päätäni blogilla, tai muulla sosiaalisella medialla sen enempää. Viime viikonloppuna olin järjestämässä Suomen ja pohjoismaiden ensimmäistä ja suurinta K-pop tapahtumaa joka kesti koko päivän. Se oli aivan mielettömän ihana kokemus ja pääpiirteitäin päivä sujui oikein mukavasti. Voisin kirjoittaa siitä sitten seuraavalla kerralla.

Tänään kuintenkin huomasin etten ole kirjoittanut mitään Block B:n keikasta viime maaliskuulta. Joten korjataanpa tämä vääryys ja kirjoitetaan siitäkin jotain. Kaikki kuvat ei todellakaan ole mun ottamia, olen kerännyt niitä netistä, mutta osa on ainakin MyMusicTasten omia ja sitten muutamasta mulla ei ole tietoa. Jos siis tunnistat omaksesi niin kerro niin annan krediitit kuvaajalle!

Jonoa juuri ennen keikkaa

Päivä alkoi erittäin aikaisin kun hyppäsin muistaakseni jo seitsemältä aamulla Onnibussiin ja matkustin Helsinkiin. Silloin jo Circuksen edessä oli jo pitkä jono ja jouduimme muistaakseni kolminumeroisille jonotuspaikoille ystäväni Annikan kanssa. Oli aivan parasta tuossa jonotuksessa se että paikalta sai poistua aina tietyksi ajaksi. Ei tarvinnut värjoitellä kylmässä koko päivää, joten hengailimme Annikan kassa koko päivän oikeastaan vain Kampissa.


Keikka oli itsessään ihan mahtava! Sehän oli MyMusicTasten järjestämä ja he halusivat palkita aktiivisimmat tastettajat sillä et ne pääsi lavalle Block B:n kanssa. Se oli ihan älyttömän sulosta kun kaikki lavalle päässeet tytöt on tottakai ihan shokissa. < 3
En nyt sen enempää osaa tuosta sanoa että oli ihan super ihanaa! Kannatti ehdottomasti mennä tuonne jo aikaisin, koska me saatiin tosi hyvät paikat Annikan kanssa katsomosta ja nähtiin todella paljon paremmin lavalle kuin aiemmin Nu'Est:in keikalla.
Kiitos kaikille kanssakeikkailijoille, oli ihan älyttömän mahtava kertakaikkiaan! ~~ < 3





You Might Also Like

2 tähdenlentoa

  1. Block B on niin ihana!♡ Hitsi kun en päässyt ite paikalle. Mulla menee aina ohi kaikki keikat. D:
    Itse olin joskus VIXX:n keikalla Ruotsissa ja se oli kans niin ihana kokemus. Tunnelma oli katossa ja porukkaa oli tullut myös muista maista katsoo keikkaa. :3

    silverdustt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Block B on kyllä yks parhaista! <3 Joo VIXX tais olla yks ensimmäisistä korealaisista kun tuli pohjoismaihin :D ja nyt sitä yritetään saada suomeen :)) Mut ainakin Nu'Estin ja Block B:n keikat on ollut ihan mieletömiä! <3

      Poista