ELOKUUN ALKU

11.46

Mulla on elokuu alkanut vähän huonosti. Sairastuin heti ekalla viikolla tosi ikävään flunssaan ja nyt melkeen puoltoista viikkoa myöhemminkään en oo viel treenikunnossa (jäätreenit alkaa tänään jee). Meillä oli eilen treeneissä testipäivä ja siis mä olin tietty siellä vaan mittaus apuna, koska en pysty vielä kauheena juoksemaan kun henki ei kulje tarpeeksi hyvin. Anyway, tänään menen hallille viemään kamat ja sit meijän joukkueeseen tulee tänä vuonna Ruotsista yks tyttö pelaamaan ja siis tosi jännää täst tekee sen etten oon koskaan pelannut ei-suomea puhuvan ihmisen kanssa. Ruotsia en osaa, enkkua jotenkin, mut en mä mitään jääurheilu-sanastoa enkuksi osaa et jee.

Anyway, tulevana viikonloppuna on myös K-CON SUOMI 2017 !! Ja siis tänä vuonna toi tapahtuma järjestetään kolmatta kertaa ja ekaa kertaa Turun ulkopuolella. Vähän jännittää kun tapahtumaan on tulossa 500 kävijää plus esiintyjät ja järjestäjät/vänkärit. Ite oon ollu tänä vuonna vastuussa taas cosplay-kisasta yhden toisen cossimamman kanssa ja toivon et tän vuotinen kisa sujuisi hyvin, vaikka osallistujia on toistaseksi vähemmän mitä aateltiin, mut kyllä näilläkin osanottajilla kisa saadaan pystyyn ja siis oon tosi iloinen kaikista osaaottaneista! <3

Täs mä ku stressaan tulevaa conia
Mun tarttis joka tapauksessa muistaa tehä ennen conia viel mijoona ja kaks asiaa ja must tuntuu et mun aika ei vaan riitä! Pientä paniikkia siis havaittavissa. Oma cossikin vielä kesken, oivoi....

You Might Also Like

0 tähdenlentoa