HAASTE ACCEPTED

17.57

Heippa kaikki! En tiiä kuinka monelle olen tuttu tai onko tänne eksynyt viime vuosina uusia ihmisiä, mutta koska kouluni lähenee kohti päätöstä ja haluan tehdä jotakin edes jollain tasolla uuteen alaani liittyvää työtä edes harrastusmielessä, niin päätin haastaa itseni kirjoittamaan tätä blogia vuoden verran aktiivisesti. En nyt siis pakota itseäni että minun pitäisi joka päivä tulla tänne jotain kirjoittamaan, saatika joka viikko, mutta haluan julkaista jotain materiaalia ja kehittää itseäni grafiikan ym. kanssa myös koulun jälkeen.



En tiedä mistä asioista tulen kirjoittamaan, mutta pyrin tekemään tästä blogista niin minun näköisen kuin vain suinkin pystyn. Ei olisi oikein tulla kirjoittamaan tänne, ja vääristää mun omaa elämää, ei se ole mistään kotoisin. Varautukaa siis laajaan kirjoon puhelinkuvia aka blurrikuvia koska en aio kantaa aina järkkäriä mukana.

Julkaisin tossa heinä-elokuussa joitain postauksia, joiden postaamista en edes muistanut. Mutta tykkäsin tosta mun omasta lightroom-kirjoituksesta ja voisin tehdä lisääkin joitain editointi-juttuja. Vaikka toistaiseksi mulla painaa tää koulun päätös ja työt niskaan, niin koitan siinä ohella tulla kertomaan myös kuulumisia tänne. Toivottavasti blogiini löytää uusia lukijoita ja seuraajia sekä vanhatkin löytäisivät vielä takaisin.

EDITT// Lueskelin blogiani alaspäin ja löysin 03/2017 päivityksen, että palan blogimaailmaan takaisin, mutta en muistanut viime syksynä että olisin viime kesänä kirjoittanut blogia. En minkään näköistä muistikuvaa. Aloni siis käymään jälleen "vakituisesti" töissä tutussa firmassa viime syyskuusta alkaen, samalla käyden koulua. Mulla meni ajantaju täysin ja en muistanut selvästi mitään. Toivottavasti enää ei käy niin koska tämä tunne  tuntuu aika oudolle.

You Might Also Like

0 tähdenlentoa