Siinä se yks viikko tuli ja meni

22.40

Hittolainen näitä päivitysideoita. Oon ihan sekaisin että mitä mun nyt pitäisi tääne kirjoittaa ja puolet ideoista onkin jo kadoksissa. Mut kai mä voisin vähän tästä viikosta selittää.

Aloitetaan kertomalla, että hyvä ystäväni on luonut hänen ensimmäisen blogin, jota saa ruveta seuraamaan. Yritän olla hyvä ystävä, ja linkkailen kavereiden blogeja.

Mutta niin, tämä viikko. Koulussa oltiin koulumme ravintolaa pitämässä pystyssä. Itse jouduin tarjoilemaan koko viikon koska porukka päätti lintsata tarjoilija-vuoroistaan ja kilttinä tyttönä aina myönnyin tarjoilemaan ja tuuramaan lintsareita. Tänään meitä ei keittiössä tainnut olla kuin 6 oppilasta ja salissa kaksi. Kyllä se vähän harmittaa että porukka lintsaa sen takia että työvuorolistaan on merkitty salivuoroja. Ymmärtäähän sen, olemme kokkiopiskelijoita, joten miksei tarjoilija-opiskelijat voi tulla meidän puolestamme tarjoilemaan kun ne muutenkin valittavat huonoista käytännön oppimismahdollisuuksista koulussa.. Täytyy  myöntää etten itsekkään halua tai edes pidä tarjoilemisesta, mutta en kuitenkaan lintsaa sen takia koulusta. Hoidan koulun kunnialla loppuun ja sitten saa painaa valmistumisen jälkeen vaikka minkälaista duunia.

Ainiin! Minun piti kertoa minun epätoivoisen tuntuisesta "laihdutuskuurista". Se starttasi oikein hyvin, ja toimikin muutaman päivän. Sitten päätti itsekuri loppua ja lankesin ostamaan vähän herkkuja. Koulussa se on muutenkin tosi haastavaa pitää päänsä syömisen, napostelun ja mussuttamisen suhteen kun keittiössä on niin paljon hyvää ruokaa aina, ettei tiedä miten päin kuuluisi olla ettei tekisi mieli. Kuitenkin sitä tulee sitten usein kuitenkin naposteltua jotain ja sitten jälkeenpäin kaduttaa. Koitan ensiviikolla ryhdistäytyä, kunhan selviän ensin tulevasta viikonlopusta. (aika kliseinen lause, mutta mä oon päättänyt että viimeistään tämän kolmannen lukukauden loppuun mennessä olen laihtunut 5-10kg ja ainakin yhtä vaatekokoa pienempi. Ei se voi olla niin vaikeaa, se vaan lähtee omasta itsestään, että oikeesti katsoo mitä laittaa suuhunsa ja milloin.



Löysin tän blogin tässä äskettäin ja sain siittä ihan sikana lisää inspistä omaan laihdutukseen. Muutenkin toi on tosi kiva blogi, joten sitä oli pakko ruveta ihan seuraamaan kunnolla. Oon muutenkin alkanut seuraamaan laihdutus-blogeja, koska niistä saa mukavaa motivaatiota omaan treenaamiseen. Mulla on onneksi toi ringette-harrastus mua auttamassa, kun viikossa tulee tuon takia käytyä treenaamassa 3-4 kertaa ja pelit vielä päälle. Tietty tarttis kotona vielä lihaskuntoa tehdä, jotta keho kiintyisi paremmin, ja tietty ottaa huomioon ruokavalio ja treenaamaan ihan tosissaan hallillakin alku- ja loppuverkat ja tietty jääosuudet myös.



Jestas, oon saanu kulutettua tän postauksen kirjoittamiseen aikaa lähes kaksi tuntia. Kyllä sitä aikaa siinä kuluukin kun selailee välillä muita blogeja, juttelee facebookissa ymsyms perus aktiviteettia mitä nyt koneella aina tekeekin.



Kuitenkin, mä ajattelin tehdä youtubeen uutta videoo sunnuntaina. Tai oikeestaan kuvaisin videon sunnuntaina ja youtubeen se pääsisi ensi viikolla toivonmukaan. KOSKA, sunnuntaina hesaan ja tietenkin Jennyn kanssa KOSKA THE GAZETTEN KEIKKA!!! En tietenkään itse keikalla saa kuvata mutta sitä ennen voisi jotain kuvailla kun kerran helsinkiin menemme hyvissä ajoin. Keikka siis pidetään the Circuksessa ja oon tosi ilonen et pääsen sinne, koska se on mun ensimmäinen jiiru-keikka ja ensimmäinen aasialaisen/japanilaisen musiikin keikka ja kaikkea! Oon sitäpaitsi kuunnellu the Gazettea jo muutaman vuoden, varsinkin kasi- ja ysiluokilla noin 4 vuotta sitten kun taistelin pahojen masennusten kanssa. Sillon the GazettE autto mua jaksamaan ja olla välittämättä kenestäkään ja muuttumaan sellaiseksi joka haluan olla enkä sellaiseksi mitä muut minusta olisivat halunneet. Joten siksi tuo keikka merkitsee mulle todella paljon. Teen siitä keikasta itsessään sitten ensi viikolla jonkun ihkutuspostauksen.

Mutta nyt taidan sanoa hyvää yötä ja seuraavaan kirjoitukseen! ~~

Fiilistely biisi, ja ehdoton lemppari Gazelta 

P.S. Teen tässä vielä kysymysvideopostauksen jossain välissä joten kysymyksiä saa jättää. :3

You Might Also Like

0 tähdenlentoa