Höpötystä ja hiustuto + Ask.fm

18.05

Heippa hassut karvakamut! Mulla on ollut tänään yllättävän normaali päivä. Koulusta iltapäivällä kotiin ja laiskottelua täällä himassa, kun ulkonakin on niin kurja ilma. Vettä sataa ja on harmaata. Olis niin kiva jos olis viel kesä tai alku syksy, kun sillon oli vielä lämmin, mut nyt tuolla ulkona on tosi kylmä ja kurjaa. Ja vaatetta en osaa pukea päälleni oikein, joko on liian vähän tai liian paljon.. Ärsyttävää.


Tossa on kuva musta viimeviikon torstaina koulussa. Meillä alko koulu vasta kymmeneltä, ni otin siitä tilaisuuden hyväkseni ja laitoin ekaa kertaa pidennykset kouluun. Yleensä herään vaan tuntia aiemmin ku tarttis olla koulussa ni eihän siinä ehdi laittautua kun syödäkkin pitää ja kaikkea. Oon jotenki tosi hidas meikkaamaan ja laittamaan tukkaa... Mut aattelin et huomenna olis kans voinu koittaa ehtii laittaa pidennykset, mut sit ku katoin sääennustetta, ni taidan skipata. Vettä tulee ja en tiedä kuinka hyvin kuitupidennykset kestää vettä...

Muutenkin oon aatellu et sitten kun mulla on taas rahaa vähän enemmän, niin tilaan ebaysta aitohiuspidennykset ja värjään ne itse omien hiusten värisiksi. Tuntuu vaan että on taas niin hirveesti kaikkea hankittavaa, niin nuo uudet pidennykset kyllä taitaa lykkääntyä pitkälle ensi vuoteen..


Mutta tosiaan! Ten mun ensimmäisen hiustuton tänään ja yllätyin kuinka kivaa se onkaan. Jouduin kylläkin kuvaamaan sen kylppärissä, mutta ehkei se haittaa? Ja muutenkin mulla on tarpeeksi haastetta saada sellaset kunnon "puffpuffpuff" hiukset kun hiuksissa ei ole oikeastaan yhtään kerroksiin leikattua hiuskarvaa, joten haastetta riittää ja täytyy tyytyä siihen mitä tällä tukalla saa aikaiseksi.

En jostain syystä saa laitettua videota tähän, mutta tässä linkki How I do my short hair.

Ja oon tehnyt myös ask.fm -tilin. Linkki on jo istunut alkuviikosta asti suossa sivupalkissa, mutta kerrotaan se nyt ihan tässäkin. Eli se löytyy täältä. Laitan myös sivupalkkiin kivan laatikon, mitä kautta pystyy myös kyselemään. ^^



Ja uuden kuvankin teen ehkä vielä tänään tuohon ylös jos ehdin/jaksan/osaan!
Mutta nyt, heihei otukset ja ensikertaan! < 3

You Might Also Like

0 tähdenlentoa