Lävistyskuume ja stuff

20.27

Mulle on tullut joku hirvee himo saada lävistyksiä naamaan ja korviin lisää. En ees tiedä miksi, mut joku siinä houkuttaa. + toisen korvan venyttäminenki olis jees. Harmi ku oon palvelualalle just valmistumassa ni en voi lävistyksiä ottaa : (

Ensmäisenä ois kiva saada kulmalävistys. Oon kattellu semmosia niin monella kaverilla että on itekki ruvennu tekee mieli simmosta.



Toinen olis naamaan kanssa, eli Bridge. En tiiä mikä siinäkin on että se olis kiva, mut mun mielestä se näyttäis vaan sika kivalta.


kolmas ois snake bites. Ihantunu niihinki.


Sit ois kans smiley, tongue ja medusa.





Siinä tais olla eniten houkuttelevat naamalävistykset. Sit tietty korviakin olis kiva saada muokattua, eli industrial ja tragus ois yks suosikki.



Sit ne venytykset kanssa. max 8mm mulle. En jostais syystä vois yhtään enempää, ja muutenkin vaan yks korvalehti. Mut voi olla että pysyn noissa feikki-venytyksissä koska ne on kehittynyt ihan sikana yhessä vuodessa ainakin omasta mielestäni. Mitä nyt cybershopin valikoimaa olen tutkaillut.

En varmaan kuitenkaan ikinä tule näistä mitään saamaan, joten anteeksi jos tuhlasin jonkun aikaa turhalla höpinälläni.








(Postauksen kuvat otettu googlesta, joten en omista yhtäkään.)

You Might Also Like

0 tähdenlentoa