Oriflame

19.40

Osaava nainen-messuilla lokakuussa käydessäni ajauduin jotenkin kummasti mukaan Oriflamen myyjäksi. Olen tilannut nyt pari paketillista tavaraa niin itselleni kuin äidillenikin ja tuotteet ovat ylättäneet minut todella positiivisesti. Oriflamella on todella paljon erilasita kosmetiikkaa erilaisille ihmisille, kasvoille aamu- ja iltarasvoja eri ikäisille, pohjustus voiteita, käsivoiteita, kynsilakkoja jne. Oriflamelta saa ostaa myös koruja, laukkuja, peitteitä ja mitä milloinkin. Pakkauskoot ovat yleisesti noin 50-100ml eli matkakokoja, mutta kuitenkin tuotteet ovat riittoisia ja kestävät pitkään. Tuotteita ei ole todellakaan hinnalla pilattu ja aina tuntuu uusi kuvasto yllättävän minut laajuudellaan. Ja ei tietenkään pidä unohtaa mahtavia OUTLET-tuotteita joiden hinnat ovat entistäkin edullisempia.
Esittelen teille nyt minun ensimmäisen tilauksen tuotteita joita olen ehtinyt jo testaamaan ja kerron niistä vähän.



Olen käyttänyt Love Nature -kasvorasvoista tuota villiruusua minun kuivalle iholleni. Kyseinen rasva on todella ihanan tuoksuista (vahva ruusun tuoksu) ja koostumus mielestäni hyvä. Itse pidän eniten kevyistä koostumukseltaan paksuista rasvoista. Tämä on ollut todella hyvä rasva kasvoilleni ja aion todella ostaa vielä samasta sarjasta jotain muun tuoksuista rasvaa myöhemmin.


The ONE on yksi Oriflamen merkeistä ja nämäkin tuotteet ovat hyvin laadukkaita. Waterproof-mascara on saanut todella hyvät arvostelut käyttäjiltään ja omana kokemuksena Face Primer piti silmämeikkini hyvin paikoillaan ja oli meikin alla todella kevyt voide. Illuskin concealer peittää hyvin pieniä ihon epäkohtia ja on ainakin minulle juuri oikean värinen.


Varmasti Oriflamen yksi tunnetuimmista tuotteista on juuri tämä rasva. Itse käytän sitä huuliin, mutta se käy oikein hyvin myös muualle kehoon esimerkiksi naamaan, käsiin jne. Pienestä purkista huolimtta tuote on todella riittoisaa ja kestää pitkään.

You Might Also Like

0 tähdenlentoa