Joulukuun suosikit

21.27

Heippa taas kaikki! Mulla oli todella mahtava joululoma töistä ja nyt olen ollut taas pari päivää puurtamassa ja on todella kiva palata normaaliin arkeen. Uuden vuoden kunniaksi haluan aloittaa blogissa tällaisen kuukausittaisen Suosikit-sarjan eli esittelen joka kuukausi minun lempituotteita/-juttuja edelliseltä kuulta. Nämä tuotteet/jutut voivat olla lähes mitä tahansa. Vaatteita, asusteita, kenkiä, koruja, kodin sisustusta eli ihan mitä vain. Tämä on varmasti siis monelle tuttu muistakin blogeista ja päätin että miksei tämä minunkin blogiini sopisi. Joten koitetaanpas jos saisin tämän tehtyä joka kuukausi!


Mä rakastan tennareita, toisinsanoen, rakastan Converseja. Nämä mustat talvi-Converset jotka ovat nahkaa ovat olleen korvaamattomat ja lähes päivittäisessä käytössä ostopäivästä lähiten. Vaikka nämä Converset ovat todella lämpimät niin liian kylmät kuitenkin -10 asteen pakkaseen. Kuten Converset yleensä, niin nämäkin sopivat todella moneen asukokonaisuuteen. Olen todella iloinen näiden ostosta kun olen haaveillut talvi-consseista jo yli vuoden!


Tämän kaunokaisen sain joululahjaksi. Se on H&M:n tuotantoa, mutta mielestäni vaikuttaa hyvinkin laadukkaalta. Tämäkin ollut hyvin käytössä ja näppärän muotoilunsa puolesta tämä laukku muuntuu hetkessä myös hieman tilavammaksikin laukuksi kätevien nepparien ansiosta jotka ovat laukun sivuissa. Olen myös tähän asti ollut ilman tällaista tilavaa ja nättiä mustaa laukkua. Vihdoin sekin asia on paikattu.


Vihdoinkin olen saanut myös suurella lieriöllä varustetun hatun! Olen haaveillut näistä niin kauan kun näin ensimmäisen jossain vaatekaupassa. Vaikka en ole saanut näin talvella tilaisuutta vielä käyttää tätä niin tulen käyttämään varmasti keväällä kun ilmat lämpenee.


Ehkä kuitenkin mahtavin löytö näin talveen on nämä supersöpö korvalappu-kuulokkeet! Eli siis nämä voi olla aivan tavalliset korvien lämmittäjät tai samalla myös kuulokkeet! Mitään mahtavampaa tällaiselle musiikkia joka päikassa kuuntelevalle ei olla voitu suunnitella. Äänentoisto on ehkä hieman ailahtelevaa/heikkoa, mutta riittänee kuitenkin jopa minulle vaikka tykkään kuunnella musiikkia suhteellisen kovalla.

Summary:// Little rewiew about my favorite products from last December.

You Might Also Like

0 tähdenlentoa