When you let me go to shopping, you can't stop me before I'm poor

22.17

Kävin pitkästä aikaa ostoksilla tuossa keskustassa. H&M tuntuu olemaan mun vakkari kauppa mistä mulla tarttuu melkeen aina jotain mukaan. Tällä kertaa voidaan puhua ihan niistä perus 5€ valkoisista topeista joita lähdinkin ostamaan, mutta myös niistä surullisen kuuluisista heräteostoksista jotka todella ovat täysin must have.



Eli kengät, ponnarilenksu ja sukat olivat noita heräteostoksia. En vain voinut vastustaa noiden kenkien ostoa koska ne maksoivat vain 20€ ja siis olen ihan hulluna nykyään hologrammi-juttuihin. Mun mielestä ne ovat ihan super ihania! Ja tuommoista ponnaria olen kuolannut siitä asti kun sellaiset joskus kauan sitten ilmestyivät H&M:n valikoimaan. 

Täytyy kai nyt tännekkin ilmoittaa vaikka minulla onkin ihan oma blogi omalle urheilulle, mutta olen asiasta niin innoissani! Olen siis ostanut 12kk jäsenyyden SATS Elixiaan! Toistaiseksi en ole kuin käynyt kuntosalilla, mutta tulen ehdottomasti jossain vaiheessa käymään myös Spinning-tunneilla ja mahdollisesti myös kahvakuulassa. Muutenkin olen yrittänyt viimeisen 1,5vko syödä paremmin ja liikkua enemmän, missä tunnun onnistuneeni hyvin. Motivaatiota kerään myös Jutta ja puolenvuoden superdietit -ohjelmasta. En niinkään seuraa gramman tarkasti ruokavaliotani mutta ennemminkin sitä miten liikun ja mitä ylipäätään laitan suuhuni. Olen vain niin kyllästynyt olemaan tällainen mikä olen nyt, joten jos haluat seurata matkaani kevyempiin kiloihin niin "sportti"-blogiin pääset tästä


You Might Also Like

0 tähdenlentoa