JOULUKALENTERI LUUKKU 8 || Tätä et tiennyt minusta

12.44

- En ole koskaan hajottanut iPhonen tai Samsungin näyttöä.


- Olen todella tarkka siitä ketä voi oikeasti lainata tavaroitani.

- Olen harrastanut cosplayta vasta kolme vuotta ja en enää jaksa valmistaa pukuja, haluaisin vain pukuilla.

- Olen joutunut käyttämään polvitukia alle kymmenvuotiaasta asti harrastukseni takia.

- Minulla on vain muutama hyvä ystävä ja tarkasti valoikoituja kavereita.

- Pidän horoskoopeista ja samaistun omaani (Rapu) joskus liiankin hyvin.

- Olen oikeasti huono pelaamaan vaikka olen omistanut xBoxin vuodesta 2004.

- Ensimmäinen peli jonka omistin konsolille oli Halo2 ja en vieläkään tykkää koko pelisarjasta.

- Olen koodannut fanisivuja eri anime- ja manga sarjoille 10-14 vuotiaana.

- Silloin äkytin sivun layouttien tekoon vanhaa PC:n Painttia.

- Olen seurustellut saman (ja ensimmäisen) miehen kassa pian 4 vuotta.

Kuva (C) WeHeartIt

You Might Also Like

0 tähdenlentoa