JOULUKALENTERI LUUKKU 9 || Lempipelit

11.05

Mullahan on pelialustoja ihan tolkuton määrä vaikka en todellakaan ole mikään super pelaaja. On kuitenkin muutama peli kun on noussut muiden yli ja haluan tässä esitellä ne teille. Ovat nämä pelit aikalailla eri maata keskenään, mutta lempparit on lemppareita.

Olen omistanut Assasins Creed 3:sen jo lähes 2 vuotta, mutta en ole oikeastaan pelannut sitä kuin ehkä juuri ja juuri 20 prosenttia läpi. Voin kuitenkin yuonkin perusteellla sanoa että peli on aivan mhatava. Omistan nykyään myös AC:n Brotherhoodin ja Revelationsin, mutta niitä en ole kerennyt vielä pelaamaan ollenkaan koska ostin ne tämän kuun alussa. Pelualustana tämän pelaamiseen käytän xBox 360.

Dynasty Warriorsiin mulla on aikalailla viha-rakkaus-suhde. Rakastan pelata sitä, mutta sitten kun menee hermo niin todella menee hermo. Siksi pelaankin DW:tä yleensä kerralla vain pari kenttää jotta se pysyy milenkiintoisena ja en polta käämejäni sen kanssa. Omistan DW7:n lisäksi myös Dynasty Warriors 5 Empires:in ja pelin sukulaisserkun Warriors Orochi 2:sen. Peliin tutustuin parhaimman ystäväni kautta silloin kun DW7 oli uusi juttu (vasta julkaistu), edes tiedä mikä vuosi silloin oli mutta hienoon peliin sain kuitenkin tutustua. Pelialustana toimii tätäkin pelatessa xBox 360.


Miku Hatsune - Project Mirai DX tarttui mulla ihan vahingossa mukaan Game Stopissa vieraillessani viime elokuussa. En todellakaan ollut edes harkinnut ostoa, mutta kun näin pelin uusien julkaisujen hyllyllä, niin pitihän tuokin peli ottaa mukaan. Kyseessähän on rytmipeli (ja tunnetusti olen huono rytmipeleissä, niin pelaan maximillaan normi-vauhdilla). Olen kuitenkin ollut peliin erittäin tyytyväinen vaikka Vocaloid-musiikki ei ole minun juttuni. Pelialustana tosiaan mulla tuota pelattaessa on Nintendo 3DS XL.

You Might Also Like

0 tähdenlentoa