B.A.P HUPPARI FROM EBAY

21.34


Tilasin noin kuukausi sitten itselleni eBaysta edullisesti B.A.P fanihupparin ja pidin sormia ristissä koko toimituksen ajan, että onko huppari hyvä vai kiinalaadun ja kiinakokojen mukaan huono ja erittäin pieni. En siis ollut ennen tätä hupparia tilannut aasiasta mitään vaatteita, koska pitkänä suomalaisena tyttönä olen jotenkin aina kuvitellut ettei ne koskaan mahtuisin mun päälle vaikka kuinka suuria vaatteita ostaisin.
Noh, tämä huppari yllätti minut kuitenkin positiivisesti. Hartian- ja vyötärön leveydet ovat hyviä, mutta lantiosta tämä on tietenkin miesten mallina turhan kapea minun makuuni, kun tykkäisin enemmän väljästä. Tämä on myös tehty enemmän 150cm pitkille ihmisille kuin 180cm pitkille, joten hupparin koko pituus olalta lantiolle voisi minulla olla ainakin 10cm enemmän ettei vaikuttaisi niin jämptiltä.
Tykkään kuitenkin uudesta hupparistani kovasti. Vaikka tämä ei milään tavalla ole aitoa fanitavaraa, olen silti onnellinen kun hommasin sen. Huppari on sisältä ihan super lämmin ja pehmeä. Ja kyllä, huppari yrittää olla viimevuoden maailmankiertueen fanituote, joten siitäkin syystä kun en vuosi sitten keikalta aitoa kyennyt ostamaan, niin tämä on mukava tuote sitä aukkoa sydämmessäni paikkaamaan.

You Might Also Like

0 tähdenlentoa