I'M BACK

13.34

Mulle tuli nyt sellainen olo et tarviin blogielämää mun elämään. Youtube ei ollut mun juttu, monesti yritin kuvata MyDay videoita, mutta joka kerta kaikki meni pyllylleen ja epäonnistuin. Joka kerta jatkoin mun epäonnistumisen kierrettä ja ja se rasitti mua entisestään. Mulla oli muutenkin viime syksy ja puolet talvesta todella rankkaa aikaa. Kirjoitin tänne mun blogiin mun ajatuksia ylös ja haluan nyt jakaa tuntemuksiani Tammikuun lopulta tai Helmikuun alusta.

Kuinka yhden ihmisen läsnäolo ja kaikki mitä hän teki tai sanoi, sai minut niin masentuneeksi. Nyt kuukautta myöhemmin huomaan että olen henkisesti niin paljon paremmassa kunnossa, kun tämä henkilö ei ole enää lähelläni. Jos sama olisi jatkunut, en todennäköisesti olisi enää jaksanut edes yrittää olla iloinen. Hän imi minusta ilon kuin pesusienestä olisi vedet puristettu pois. Mikään ei tuntunut joulukuussa miltään, ja nyt kun olen saanut olla rauhassa ja ei ole tarvinnut mennä elämässä varpasillani eteenpäin, huomaan olevani vain niin todella paljon paremmin voiva.


Joten kyllä, en voinut hyvin, mutta nyt kun kevät tulee, aurinko paistaa jnejne kevät hömppää JEEJEE, niin olo on parantunut huomattavasti ja olen taas täynnä tarmoa tehdä kaikkea. Olen myös tilannut kasapäin ihania uusia tavaroita ja vaatteita plus muuta krääsää mitä haluan tulla tänne jakamaan ja iloitsemaan materialismionnellisuudessani.

Toivottavasti te vanhat seuraajat ette pahastu että palasin, ja täytyy ihan myöntää että mulla on paljon asiaa mistä kirjoittaa tänne ja muutenkin yksi uusi suunta josta haluan aloittelevana harrastelijana kirjoittaa. Toivottavasti myös uusia lukijoita vielä löytyisi, vaikka tuntuukin että suurin osa kaikista blogeista ovat kuihtuneet tai siirtyneet Youtubeen.

Kuva (c) Pinterest

You Might Also Like

0 tähdenlentoa