Ne sanoo että vapaa-aikaa ei tarvita

20.56

Mä aloitin vihdoin ja viimein tän viikon keskiviikkona työt 4kk työttömyysajan jälkeen. On tosi kiva päästä töihin ja saada vihdoin rahaa, eikä tarvitse enää koittaa pärjätä työttömyystuilla. Mulla on tää kyllä silti ihan hanurista kun miettii. Mulla ei ole ollut vapaa-aikaa koko loppuviikkona kuin nyt. Mä oon ollut kokoajan menossa, tulossa, treenaamassa tai nukkumassa. Mä olen henkisesti ja fyysisesti ihan loppu ja rikki. Mulla kestää ihan todella kauan tottua tähän rutiiniin. Sokoksen 3+1 päivilläkin kävin kahdeksan jälkeen aamulla, koska illalla en olisi kerennyt. Olen tosiaan töissä 9.15-16-45 tulevalla viikolla ja sitä seuraavalla 10.15-17.30 ja nuo vuorottelee viikoittain. Mulla ei työpäivän jälkeen ole yhtään voimaa tai innostusta lähteä edes kaupungille shoppailemaan tai tapaamaan ystäviäni, saatika sitten kirjoittamaan blogiin, tai videoimaan uutta videota youtubeen. Kaikki nämä pitäisi tehdä viikonloppuisin, kuin myös nukkuminen, mutta ei. Minähän matkaan pelimatkoilla useimmat viikonloppuni. Heihei, hyvät pitkät yöunet ja lagaaminen kotona sekä pukujen tekeminen. 

Olen tästä nyt todellakin todella rikki ja loppu. En jaksa keskittyä mihinkään, työpäivät pinnistän viimeisillä voiman rippeillä. Mulla tulee todellakin kestämään että totun tähän uuteen rutiiniin. Tässä kuitenkin teille näytille vähän mitä ostin sieltä Sokoksen 3+1 päiviltä tällä viikolla.




Jotenkin huomaa että talvi on tulossa kun ostan näin paljon rasvoja. Tuo I love... Raspberry & Blackberry -käsirasvan ostin työni takia. Tiskaan 7,5h ja olen veden kanssa tekemisissä koko ajan. Se jos mikä saa kynteni, kynsinauhani ja sormeni kuivumaan totaallisesti. Siksi ostinkin tuon, jotta pysryn rasvaamaan käteni aina heti työpäivän jälkeen ennen kotiin lähtöä.
Kaksi Baby Lips-huulirasvaa lähti mukaan vain siksi että ne olivat 2,50€/kpl ja no tuntuivat suhteellisen miedon tuoksuisilta. Muutenkin tykkään niistä todella paljon, ja nyt on jopa valinnanvaraa, kun omistan niitä nyt kolme. Myös tuon Vaseline-rasvan ostin myös huuliani varten, mutta se pääsee asumaan minun jäähalli/joukkue-laukkuuni jotta se matkaa kanssani niillä matkoilla ja talvella ei tarvitse sitten stressata onko mulla nyt se huulirasva mukana vai ei ja huulet ei toivonmukaan tämmöisellä rasvojen määrällä pääse kuivumaan.

Miten te valmistaudutte syksyn ja talven viimoihin ja kylmiin ilmoihin kosmetiikan kanssa?

You Might Also Like

2 tähdenlentoa

  1. Meikäläinen kävi myös Sokoksella varautumassa talven tuloon :3 Ikuisena atoopikkona ostin lumenelta kuiville kasvoille tarkoitettua pesuainetta ja kasvovettä - ja nassu kiittää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, munki tarttis hankkia uusia naaman pesuaineita ja näitä kun vanhat ovat jo vähän lopussa, well, ehkä sitten joskus :D

      Poista