Hei vaan hei ja hyvää sunnuntaita

22.04

Tästä tuntuu nyt jotenkin tulevan tapa että joka sunnuntai tulen kirjoittamaan jotain. Musta tuntuu tosi pahalta muutenkin että kirjoittelen nyt elokuun superaktiivisen bloggauskuukauden jälkeen vain kerran viikossa ja vain siksi että niinkin kliseinen jakuultu syy on se että työt ja harrastukset vie kaiken ajan. Ja jos on vapaa-päivä niin sen vietän intistä lomailevan poikaystäväni kanssa ja silloinkaan ei oikein tule mitään postailuiden kirjoittamisesta.


Perjantaina mulla oli aamulla normaalisti töitä ja siellä sitten tiskailin seitsemän tuntia. Sen jälkeen lähin juoksujalkaa treeneihin ja voin sanoa että treenit meni kyllä ihan pyllylleen. Jotenkin en vain saanut keskittymistä kohdilleen. Treeneistä jo sitten kiidinkin ystäväni luo Maskuun hänen tuparisynttäreille. Hänellä on niin kaunis yksiö siellä että ihan harmitti etten tajunnut ottaa kameraa mukaan ja ottaa edes yhden kuvan teitä varten. Synttärisankarilla ja hänen poikaystävällään ja kaverilla on bändi ja lupauduin heille keikkakuvaajaksi. Mä todellakin haluan kovasti kehittyä ja toivon että nämä erilaiset kuvauslupaukset antavat vähän kokemusta ja mahdollisesti auttavat minua ennakkotehtävissä valokuvaus-alalle Turun amk:hon. Vaikka niistä tiedot tuleekin vasta marraskuun puolella.



Eilinen päivä meni mulla siis poikaystäväni kanssa Modernia Perhettä katsoessa Netflixistä. Sinne oli tullut kyseisestä sarjasta neljäs kausi ja sitä katsottiin melkein maratoonina kaikki jaksot ja nyt katson niistä kolmea viimeistä. Tuossa ylimmässä kuvassa on muuten minulle postissa tullut uusi ihana peruukkini jonka tilasin ebaysta halloweenia varten. Nyt vähän harmittaa, koska se on ihan väärän mallinen (olisin tarvinnut ilman otsatukkaa), mutta eiköhän tuo kelpaa.



Olen muuten pyörinyt Tumblr:in ihmeellisessä maailmassa koko viikonlopun. Olen reblogannut kuvia armotta, ja varmaan seuraajani ovat ihan ymmällään pitkän hiljaselon jälkeen. Päivitin myös tumblr-blogini ulkoasun ja nyt se on jotenkin niin söpö ja kaikki on heti näkyvillä, että ihan rakastan sitä teemaa. Tumblr-blogini löytyy täältä.

Olen muuten ajatellut että jos ensiviikolla olisi aikaa, niin voisin vähän yrittää kuvata tuolla mun uudella kamerallani ja sillä isommalla putkella, niin jos vaikka saisin söpöjä kuvia sorsista. Niitä kun uskentelee tuossa ihan lähistöllä. Muutenkin haluan kokeilla sitä, miltä sillä tuntuu kuvata. Ja myös se on niin kivaa että kuvani näyttävät jopa muokkaamattomina ainakin mun mielestä ihan älyttömän kauniilta. Varmaan johtuu siitä että ulkona on ollut niin kaunista.

Millaisilla kameroilla te lukijani kuvailette? :)

You Might Also Like

2 tähdenlentoa

  1. Jos haluat valokuvausalalle, kiinnittäisin huomiota sellaisiin yksityiskohtiin kuin suoraan horisonttiin, objektien asetteluun kuvissa ja valotukseen. Kuvasi näyttävät hippasen liian valoittuneilta, kuvaatko automaatilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Automaatilla oon tähän mennessä kuvaillut ja huomasinkin mainittuasi että kyllähän nuo vähän näyttävät ylivalottuneilta. Siispä otin neuvosta vaarin ja kuvailin eilen manuaalilla ja sain (taas omasta mielestäni) tosi kivoja kuvia. Ja siis kuvailin sorsia... :'D (voin hettää tännekin niitä kuvia)
      Ja tiedän että mulla on todella paljon vielä opeteltavaa tuon kameran kanssa mutta onneksi kirjastossa on erilaisia kuvaukseen liittyviä kirjoja niin niistä pystyn myös imemään tietoa. Pidemmällä tähtäimellä kehityn varmasti. :)

      Poista