Itseinho

21.08

Oon tässä tän kuun aikana huomannut kuinka inhoan nykyistä kehoani. Kolmen amisvuoden aikana mulla kertyi painoa lisää noin 10kg ja nyt suorastaan vihaan itseäni kaikin mahdollisin tavoin. Koko kesän kävin salilla, juoksin, tein lihaskuntoa jnejne. ja nyt syksyllä olen käynyt joka viikko kerran salilla, kolmet jäätreenit viikossa plus pelit (ringette), ja mulla ei ole tippunut paino yhtään mihinkään. Mua ahdistaa ajatus että jäisin tällaiseksi loppuelämäkseni, vaikkei se tietenkään ole totta. Mua ärsyttää myös se että mulla menee koko päivä aina siihen että käyn töissä ja harkoissa. Haluisin oikeesti niin paljon käydä salilla treenaamassa omien harjoitusten lisäksi, mutta tajusin että se täytyisi sitten sijoittaa aikaiseen aamuun ja en tiedä pystynkö siihen kun myöhäisimmät jäätreenit loppuvat 22.30 ja siitä menee ainakin tunti että pääsen nukkumaan. Olen muutenkin silloin ihan rättiväsynyt ja seitsemän tunnin yöunet ei tunnu minulle riittävän.



Olen kerännyt instagramissa erilaisia urheiluun ja motivaatioon liittyviä "quote"-kuvia. Mun varmaan pitäisi koota niistä mun korkkitaululle jonkinlainen motivaatiojuttu, mutta nääh. Oon vaan jotenkin niin laiska tekemään tällä hetkellä muutenkaan mitään kun tuo työ syö voimia. Muutenkin juuri nyt mun elämä on niin rankkaa ja vaikeeta (en ala täällä selittämään sen enempää).



Mä vaan häpeän itseäni tällähetkellä vaikka vuosi sitten olin ihan sujut vartaloni kanssa. Ehkä mun täytyy vaan hankkia se salikortti, raahata iso pyllyni salille aamuisin seitsemältä ja treenattava. Haluaisin kuitenkin olla hoikempi, parempi kuntoisempi ja kauniimpi. Ehkä sitten joskus kovan työn jälkeen.


You Might Also Like

2 tähdenlentoa

  1. Paino ei aina kerro koko totuutta, koska lihashan painaa aina eniten:D Ja minusta sinun ei kannata ajaa itseasi täysin piippuun, itselläni sama ongelma, että otan aina liikaa tehtävää. Käyt vaikka salilla aina kun ehdit ja on enemmän vapaata:) Tai oletko kokeillut netistä löytyy kuvia ja videoita erilaisista treeneistä, joita voi sitten illalla esim tehdä kotona.
    Olet juuri hyvä tuollaisena<3 :)

    VastaaPoista
  2. http://www.blogilates.com/ suosittelen näitä, tuolla on erilaisia treenikalentereita sekä aloittelijoille että kokeneemmillekin, treenaus tapahtuu kotona videon avulla :) Lisäksi tuolla on myös ateriasuunnitelmia, joiden pitäisi helpottaa painonpudotuksessa (esim. toi #newbodymakeover).

    VastaaPoista