Turun cosplay-miitti @ Halloween!

22.13

Heippa te ihanat siellä ruudun toisella puolella! Mulla on ollut jälleen ihan tajuton viikko töissä kuin sen ulkopuolella ja varsinkin nyt viikonloppuna olen saanut nauttia mahtavasta seurasta rakkaan ystäväni kanssa.


Tosiaan, perjataina vietettiin virallista Halloween päivää, mutta silloin olin töissä ja sinne en tietenkään voinut mitään erikoista ahertaa. Lauantaina, pyhäinpäivänä meillä oli kuitenkin otsikon mukaisesti Turun cosplay-miitti. Sinne en mitään varsinaista pukua laittanut. Heitin päähäni vain uuden peruukin ja loihdin itselleni halloween-meikin. Olen niin iloinen tuosta mun uudesta peruukista. Se on niin ihana, hyvälaatuinen ja täydellisen pituinen!



Meikki oli mulle jotain niin uutta. Käytin siihen ihan uusia tekniikoita ja tapoja sekä välineitä ja tuotteita, että hämmästyin itsekkin mahdollisuuksia. Kaikkein hienointa siinä oli se että sain sen tehdyksi vähän reilussa kahdessakymmenessä minuutissa! Onhan se ihan selvästi ensikertalaisen aikaansaannoksia ymsyms. mutta olen kuitenkin iloinen siitä ja tyytyväinen kuitenkin lopputulokseen. Irtoripsetkin ajattelin laittaa mutta se sai sitten jäädä kun minun piti jo rientää miittiin. 


Miitissä en sitten juurikaan kuvaillut, koska eipä siellä ollut oikein kuvattavaa. Pikachu-laukkuni oli kuitenkin kova linssilude ja se näytti niin syötävän söpöltä joka kuvassa. Ja onhan se ihana ja suloinen ja niin pehmoinen! Miitti tosiaan meni ihan vain hengaillessa, kirotessa toisten käytöstä ja istuen hesessä kolme tuntia, koska mitään muutakaan ei ollut. Miitti oli kuitenkin todella kiva, ja pääsin myös kuvaamaan yhtä paria jotka cossasivat Kuroshitsujista Lizzyä ja Cieliä. He olivat niin söppäniä etten kestä! Saan heiltä muutaan kuvan itselleni talteen ja taidan heittää ne flickr-tililleni.


Miitin loputtua kävelimme ystäväni kanssa minun kämpille ja söimme hyvin, katsoimme näyteltyä Avatar-elokuvaa, muokkasin peruukkiini otsatukan, parantelin meikkiäni, ompelin halloween-mekkoni loppuun ja ystäväni leikkasi sen helman. Kaikessa tuossa vierähti kevyesti neljä tuntia, ja sitten kello olikin jo kymmenen ja aloin paniikissa vielä liimailemaan kynsiä sormiini. Liimasin tosiaan kynsiini jo kesällä tehdyt tekokynnet. Olen ajatellut että niitä pitäisi taas pitkästä aikaa käyttää ja vihdoin sitten sainkin tilaisuuden kun muutenkin sai laittautua niin överisti.


Anteeksi nakkisormeni. Mutta siinä näette käteni, sekä uudet sormukseni (paitsi tuo piikikäs on jo vanha). Nuo kynnet ovat kyllä mielestäni niin hienot että ihan harmittaa ettei omat kynteni voi olla yhtä iltaa pitempää tuollaiset. Mutta sainpahan nauttia niistä yhden baari-illan! Tähän loppuun vielä hyvin erikoinen halloween "asuni". Yritin esittää noitaa, mutta asu sai todella paljon vaikutteita Gyaru-muodista. Well, ei tuo haittaa.


Asuni/My outfit:
Peruukki/Wig: Wig ig Fashion
Paita/Shirt: H&M
Hame/Skirt: Selfmade
Stay up's: H&M
Kengät/Shoes: H&M

You Might Also Like

0 tähdenlentoa