2014 hyvät ja huonot

21.51

Pics from We heart It

HYVÄT


  • Ringeten, nuorten (U19) maailmanmestaruus

Minun ensimmäinen arvokisamitali tuli haettua Canadasta. Maailmanmestaruuden voittaminen joukkueena oli ihanaa ja en tule ikinä sitä unohtamaan! Tämä tulee olemaan yksi elämäni kohokohta hautaan asti.


  • Kokin ammattitutkinto

Valmistuin ammattikoulusta ja sain kokin pätevyyden höystettynä anniskelun vastaavan pätevyydellä. Olen aika ylpeä.


  • Työpaikka

Hain koko kesän työttömänä työpaikkaa koulun jälkeen koska tiesin ja halusin pitää välivuoden opiskelusta. Viime lokakuussa kuitenkin pääsin työelämään kiinni ja siellä pysyn ensi kesään asti ainakin!


  • Uusia ystäviä

Sain vuoden 2014 aikana paljon uusia tuttavia ja kavereita ja joidenkin kanssa ystävyys on syventynyt. Olen iloinen että olen saanut nämä ihanat ihmiset rinnalleni, ne ovat täydentäneet minun vuoteni täydellisesti!

 HUONOT


  • Lisäkilot

Kukapa niistä pitäisi? Niitä minulle kuitenkin kertyi koulun, kesän ja syksyn aikana ja nyt taistelen niitä vastaan ja yritän laihduttaa.


  • "Inttileski"

Tuntuu kokoajan että poikaystävä on liian kaukana ja koko ajan on hirveä ikävä.

Summary:// Listed some 2014 ups and downs. 
UPS: Ringette U19 world champion, I graduated to chef, get work, new friends.
DOWNS: Gained some weight, boyfriend went to army.

You Might Also Like

0 tähdenlentoa