OOTD and shopping

13.37

Tänään mulla on ringettepeli tavallista myöhemmin, joten päätin lähteä aamulla hetkeksi kaupungille shoppailemaan alennusmyynteihin. Se todella kannatti kun löysin vaikka mitä kivaa! Ensimmäisenä Cybershopista ostin kaksi kaulakorua ja sormuksen. Stockmannilta mukaan tarttui OPIn valkoinen kynsilakka sekä Stockkan lastenosastolta kaksi pakettia Pokemon figuja ( esittelen seuraavassa postauksessa). Tykkään todella paljon näistä koruista mitä ostin, juuri sellaisia mitä olen kaipaillut. Myös tuo kynsilakka tulee tarpeeseen koska edellinen valkoinen on pian loppu. Ja onhan tuo minun ensimmäinen OPIn lakka!



Tässä myös pari selfietä josta näätte mun tän päivän lookin. Halusin aamulla laittaa tukan letille koska se oli niin pörröinen ja olin laiska ja en jaksanut alkaa sitä suoristelemaan kun aikaakaan ei oikeastaan ollut. Ja ihan kivalta tuo minun mielestäni näytti, olo oli vain kuin hieman pikkutytöllä kun en ole letittänyt tukkaa sitten kuin viimeksi vaahtosammuttimen pituisena. 


Pipo/Beanie: Winkie-Winkie (Tsubasa Masuwaka)
Paita/Shirt: H&M
Housut/Trousers: H&M

Summary:// I wen't to check out the sale market and get beautiful jewelry, nail polish by OPI and Pokémon figures (which ones I show up to you in nex blog text).

You Might Also Like

0 tähdenlentoa