Converse - All Star

20.33





Olen aina rakastanut tennareita ja olen varmasti aiemmin täälläkin kertonut kuinka ihania Converset ovat jalassa ja kuinka mä niitä rakastan. Noh, tulipa pääsiäispyhinä tilattua Koo Kengästä uudet conssit ja vihdoin sain mustat kesä-conssit joista olen haaveillut jo ties kuinka pitkään! Ostinhan minä jo talveksi mustat talvi-conssit mutta siis tämähän on ihan eri juttu. Muutenkin mun aiemmat tumman vihreät cossit ovat jo aika halki ja reikäiset niin totesin olevan aika tilata uudet kun ne sai muutenkin tuntuvalla alennuksella.

Olen muuten taas viimeaikoina innostunut suunnittelemaan kämppääni uusia kalusteita koska nykyiset ovat aika kamalan vanhoja tai muuten vain kamalia joten Ikeaan olen ajatellut mennä tässä pian ja ostaa vähän erinäisiä juttuja jotta saisin kodistani vähän kivemman näköisen.
Ja mulle on tulossa postissa tällä (tai ensi) viikolla vaikka mitä kivaa ja haluaisin niin kovasti esitellä teille kaikkien pakettien sisällöt koska olen niistä niin innoissani, mutta koitan saada kirjoitettua myös väliin muita erilaisia postauksia ettei koko blogi näytä vain uusien tavaroiden esittely paikalta. Onneksi mulla on jo kuvattuna yksi postaus jonka tulen julkaisemaan viikonloppuna ja varmasti saatte tulevalta viikonlopulta myös asupostauksen joten tämähän kuulostaa taas ihan siltä että bloggausinto alkaa jälleen palaamaan kevään mukana!

(Antakaa anteeksi postauksen kuvien keltaisuus! Yritin käyttää lisävaloa kohdistettuna suoraan kuvattavaan, mutta lamppu olikin kovin keltainen. Täytyy käydä ostamassa kirkkaampi lamppu!)

You Might Also Like

0 tähdenlentoa