Inspiration: Silver hair

21.48


Moi vaan moi ja tästä postauksesta alkaa minun Inspiraatio-postausten sarja. En halua numeroida näitä postauksia koska en tiedä kuinka monta näitä tulee, mutta kirjoittelen näitä tänne aina silloin tällöin. Kaikki tämän sarjan inspis-postaukset tulee löytymään blogistani Inspiration "ns. hastagillä". Muutenkin mulla on elämässä nyt se vaihe kun vihdoin alan löytämään itseäni ja tyylisuuntaa mistä pidän ja mikä myös sopii minulle. Koen siis tämän olevan oivallinen hetki aloittaa tämä postaus-sarja.

Ja kuten otsikosta voi päätellä, on tämän kirjoituksen aiheena tukka. Olen siis jokseenkin kyllästynyt omaan puna-mustaan tukkaan (en tiedä olenko asiasta jo täällä puhunut mutta jauhetaan siitä nyt lisää) ja olen alkanut haaveilla harmaasta/hopeasta tukasta. Tottakai minua kammoksuttaa vaihtaa takaisin vaaleaan (oma värini on siis hyvin vaalea) koska se nuorentaa minua erittäin paljon ja olen pitkän aikaa tykännyt tummemmista ja omassa tapauksessa punaisesta tukasta. Kuitenkaan tukkani ei ole missään vaiheessa ollut oikean sävyinen punainen joten värin vaihdos on paikallaan. Ja koska nyt aion ensin saada vaalean blondin tukan jotta saisin kauniin harmaan tukan niin siitä on sitten suhteellisen helppo saada juuri sen oikean sävyinen punainen tukka sitten joskus uudelleen vaikka tämän punaisen pigmentin pois saaminen onkin aika työlästä ja uuvuttavaa.

Harmaasta tukasta tulee kuitenkin kieltämättä lähes aina mieleen joku vahna nainen jonka hiukset ovat luonnostaan alkaneet harmaantua. Mun mielestä harmaa tukka on ihan älyttömän upea! Siis katsokaa nyt noita upeita tyttöjä tossa ylhäällä! Harmaa ei todellakaan ole mikään mummojen väri.

Toivottavasti pääsen taas pian kampaajalle ja saadaan multa tämä punainen tukka johonkin kuuseen! Ihanaa että mulla on pitkästä aikaa uusia juttuja suunniteltuna hiuksiini koska niin kauan olen mennyt samoilla väreillä ja tämä todella alkaa kyllästyttämään.

Eng:// Look how beautiful those girls above are! I've been dreaming about silver/grey hair like a four months now and hopefully silver/grey hair at summer. That would be amazing. 

You Might Also Like

0 tähdenlentoa