Blogin uusi ilme

21.58

Olen jo erittäin pitkään miettinyt blogin nimen muutosta. Pastel Galaxy ei ole viimeisen puolen vuoden aikana tuntunut omalta, eikä se kuvaa minua juuri mitenkään (paitsi, että tykkään avaruuden galksista, se on niin ääretön ja loputtoman mahtava asia). Pastellin väreihin en ole ikinä pukeutunut (enkä enää aikoihin niistä niin paljon enää edes ole tykännyt) ja tänä päivänä tyylini koostuu pääasiassa mustasta, harmaasta ja valkoisesta sekä violetista tai punaisesta.

Mistä blogin uusi nimi sitten oikein tulee? Sober, eli BIGBANGin viimeisimmän albumin yksi kappaleen nimi. Itse kappaleella on erittäin mielenkiintoinen tarina ja se erittäin syvällinen kappale. Vaikka Sober tarkoittaa oikeasti "olla selvinpäin" niin minulle Sober kuitenkin tarkoittaa kappaleen kertoman mukaisesti sitä, ettei kenenkään tarvitse luopua unelmistaan vaikka muut kutsuisivat sinua säällittäväksi tai hulluksi tai sanoisivat sinulle ettet pystyisi siihen mitä olet tekemässä. Halusin myös blogin nimen yksinkertainen joka on helppo muistaa. Toivottavasti onnistuin siinä nyt.

Haluan seurata elämäni mottoa, jonka olen löytänyt vasta äskettäin: "Do what you like and love what you do". Olen monesti avautunut täällä blogissa jo siitä, etten ole oikein saanut/uskaltanut elää eläämääni niin kuin olisin halunnut. Nyt kuitenkin elän unelmaani ja teen sitä mitä haluan, joten elämä rullaa hienosti.

Halusin myös hieman muokata yleisesti blogin ulkoasua. Nyt ulkoasu on tasaisen valkoinen ja oma kuvakin tuossa oikealla on vaihdettu mielyttävämpään. Blogin koodaukset ovat pysyneet lähes samoina, mutta koitan päivittää vielä ongelma-kohdat jossain vaiheessa. Olen kuitenkin todella tyytyväinen uuteen ulkoasuun ja uskon että tällainen blogi kuvaa minua hieman paremmin ihmisenä koska nykyään koen olevani aika minimalistinen ja rakastan yksinkertaisuutta.

Kertokaa toki mitä pidätte blogin uudesta ilmeestä ja entä onko blogin nimivalinta onnistunut?

You Might Also Like

2 tähdenlentoa