"Nyt se suuttui"

19.39

Kyllä, niin suutuin. Siitä ei tarvitse supista seurassani toisen ihmisen kanssa. Etkö ole nähnyt miuna vihaisena? Hyvä. Et haluakkaan. 

Mulla on nyt taas sellainen tunne että mitä helvettiä. En ymmärrä ihmisiä jotka voivat liikkua kaupungilla niinkuin jotkut tänään. Haahuillaan ilman päämäärää, jos joku pysähtyy niin silloin kaikki pysähtyy. Itse olen joutunut aina olemaan "johtajana" jos ollaan menty jonkun ystävän kanssa johonkin. Silloin kun en oikeasti jaksa päättää asioita, toivon että muut aikuiset ihmiset pystyisivät siihen, mutta ei. Meno on aivan käsittämätöntä.

Ei siinä mitään että ollaan ystävällisiä, ja kilttejä muita kohtaan, mutta jos sovitaan että mennään johonkin niin ei aina tarvitsse odottaa että joku toinen ohjaisi sinut sinne, varsinkaan jos sinä olet menossa esim ostamaan tai etsimään jotain eikä se toinen henkilö.

Tää kaikki aina uusiutuu mun kohdalla. Olen sitten kenen kanssa vaan missä vaan, niin kaava on aina sama. Jossain vaiheessa en vain jaksa sitä että minun täytyy olla päättämässä kaikesta ja silloin kanssani ei kenelläkään ole mukavaa. Yleensä tunnelma on aika hiljainen. Kaipa tästä alkaa taas se sama Erikan syrjiminen, naurunalaiseksi alistaminen tai muuten vain pilkkaaminen. Luulin että elän aikuisten ihmisten kanssa tässä maailmassa, mutta näköjään kukaan ei kasva aikuiseksi. Luojan kiitos, pääsen kotiin viikonloppuna. Saan purkaa paineita ja olla rauhassa.

You Might Also Like

0 tähdenlentoa