Game day with boyfriend !

10.28

Heippa taas kaikki! Mä ja mun poikaystävä piettiin eilen pelipäivä eli pelattiin pleikka kakkosta ja xbox 360:stä  yhdessä. Kivaa oli vaikkakin mulla meni pleikan kanssa hermot kun en osaa pelata sen kanssa kun mulla on ollut aina xbox. Heh, mut tulipahan koettuu suomi-ruotsi tappio vuodelta 2011 TPS:n paidassa. Änäri ei väärällä konsolilla todellakaan taida olla mun juttu, mut ei se kyl ole oikeallakaan. Pelattiin myös F1 -autopeliäkin ja siinäkin oli näkyvyys niin surkea et en tiennyt ikinä mihin suuntaan piti menä (vaikka nuoli ilmestyikin näyttämään) ja jysäytin samassa mutkassa kahdesti peräkkäin samaan seinään kun käännyin vasemmalle liian aikaisin.





Sitten kun mä kyllästyin pleikkariin, laitettiin se pois ja siirryin yksinäni pelaamaan Dynasty Warriors 7:kaa. Olen kyllä niin koukussa siihen peliin! Pelasin taas muutaman tason eteenpäin, avasin kenttiä pelattavaksi ja voitin ehkä hieman liiankin helposti vastustajani koska yksi miekka on kehittynyt jo aika paljon, joten sillä voimakkaammalla sitten litistin kaikki pahikset. Huippua!



Kun sitten saimme loppujen lopuksi tarpeeksemme pelaamisesta, söimme ja tein meille hyvää jälkiruokaa. Kysessä siis oli juoma joka yritti edes vähän muistuttaa Starbucksin Caramel Creamia, jonka ohjeen löysin täältä . Korvasin tosin kinuskikastikkeen suklaakastikkeella ja jätin jääpalat pois. Juomasta tuli silti todella hyvää ja teen sitä varmasti vielä tulevaisuudessakin, varsinkin kesällä se on aivan ihanaa virkistävän kylmää juomaa makeannälkään!

(Ignooratkaa mun järkyttävät pillit :D )

Kerron vielä täällä blogin puolella kaikille niille seuraajille jotka harrastavat cosplayta tai seuraavas minua sen takia, niin tulevaisuudessa kaikki cosplay, päivitykset tulevat youtubeen. Eli tänne profiiliini. Päätin tämän näin, koska haluan pitää tämän blogin ihan vain life & style -blogina, joten en lähde tänne enään tunkemaan cosplayta että useammatkin blogistani kiinnostuneet ehkä alkaisivat tätä lukemaan. Keksin youtubeen cosplay-videoille jonkun kivan nimen, jonka kirjoitan niiden nimen eteen aina. Niin ne erotetaan muista videoista nopeasti ja helposti.

Ja saadaanko blogiin vai youtubeen ensimmäisenä 20 seuraajaa? (Blogger 15/20 ja Youtube 17/20)

Mutta nyt mä lähden valmistautumaan lähtöön, kun käyn sukulaisen luona ja sen jälkeen illalla laivalle! Laivan asupostausta ja muuta sekoilun kertomista varmaan laivareissun jälkeen! Siihen asti, näkemiin! ~~

P.S. Heittäkää mulle haasteista joita toteuttaisin videopostuksen tavoin. Mielessäni on jo Eka kerta-haaste ja Opi tuntemaan mut -haaste by cconaf.

You Might Also Like

2 tähdenlentoa