Korvalävistyksiä ja ennekevät

22.13

Heippa taas pitkästä aikaa! Aattelin tällä kertaa tulla kertomaan mun parista pikku haaveesta jotka ainakin osittain tulee toteutumaan. Tietenkin tässä postauksessa on muutakin kuin haaveilua.
Aloitetaan kuitenkin otsikon mukaisesti korvalävistyksistä. Lähes kaikilla on nykyään korvissa ainakin korvalehdessä yksi lävistys. Jotkut venyttävät sitä, ja lävistävät lisää reikiä pitkin korvan lehteä ylöspäin. Itselläni on vasemmassa korvassa kaksi korvareikää ja oikeassa yksi, jota olenkin jo alkanut venyttämään ja se on tällä hetkellä 4mm, kun vain saan rahaa 5mm:seen. Kumpaankin korvaan olisi tarkoitus ottaa yksi reikä lisää, eli silloin vasemmassa olisi kolme ja oikeassa kaksi.
Vasempaan korvaan olen nyt toden teolla harkinnut Industrial-lävistystä. Olen lueskellut siitä jonkin verran ja jostain syystä se on sellainen jonka todella haluaisin.

Industrial on siis tuossa korvassa ylin lävistys

Olen muutenkin nyt kovin innostunut lävistämään/muokkaamaan korvieni ulkonäköä. Kuten sanoin, oikeassa korvassa on "jo" 4mm venytys. Siitä olisi tarkoitus tulla ainakin 10mm tai 14mm. Olen ajatellut nyt myös vasemman korvan alimman korvareijän venyttämistä, tosin vain 5-7mm:seksi.  Muutenkin tulen hankkimaan tuollaisia 1,2mm:siä lävistyskoruja korvakoruiksi koska haluan jotain hieman erikoisempaa.

Industrialin ja korvalehden lävistykset minun pitäisi ottaa kaikki heti huhtikuun alussa. Ihan vain siksi että industrial saisi mahdollisimman paljon aikaa parantua ennen tulevaa kautta, ettei se vihlo ja satu kun laittaa maalivahdin maskia päähän kauden aikana. täytyy vain toivoa että se paranee nopeasti.

Mutta sitten tuohon ennekevääseen. Viimeisen viikon aikana täällä on ollut aivan älyttömän kaunis sää ja lämpötilat ovat hiponeet kymmentä astetta. Aurinko on paistanut pilvettömältä taivaalta monta paivää ja en edes ole viihtynyt kotona sen takia kun ulkona on ollut niin kaunista. 

 (naama rakeinen koska kuvanmuokkaus :< )

Mä voisin muuten tehdä meikkituton youtubeen mun smoky-make upista jota oon melkeen kokonaisen viikon naamaani piirtänyt. Olen aika ylpeä itsestäni että olen jakasanut panostaa.

Ensiviikolla ajattelin vidoin aloittaa omatoimisen treenaamisen. Ajattelin ainakin 1 ellei jopa 2 kertaa käydä viikolla omatoimisella lenkillä/fillaroida/tehdä jotain liikuntaa. Jos vain säät siis sallivat ulkoliikunnan, muuten sitten kotona jotain jännää. Saa nähdä mitä siitäkin tulee. Huomenna kuitenkin helsinkiin pelailemaan, joten nyt kiitos kun luit ja ensikertaan! < 3



You Might Also Like

0 tähdenlentoa