Lenkkeily kausi täältä tullaan!

18.08

Joo elikkä jos kesä alkaa tätä vauhtia ilmaantumaan mitä se on nyt alkanut, niin lenkkeily kausi alkaa pian mulla. Oon muutenkin päättänyt treenata kesällä kunnolla ja kuntosalikorttiakin olen harkinnut. Mulle on etsitty jo pari vuotta hyviä ja edullisia lenkkareita. Vanhat kun on ollut mulla jo varmaan 5 vuotta ja ne in ihan venähtäneet ja niissä on reikiäkin, niin uudet juoksulenkkarit ovat paikallaan. Ja koska mun ringeten takia herkiksi ja kipeiksi tulleiden polvieni takia, mun täytyy etsiä todella tarkkaan itselleni uusia lenkkitossuja kun pohja täytyy olla mahdollisimman pehmeä. Oikeiden lenkkareiden hankintaa haittaa jopa suuri kengän kokoni, kun hädin tuskin naisten mallit riittävät, ja usein tarvitseekin ostaa miesten lennkarit. Alkuviikosta kuitenkin löysin itselleni vihdoin uuden juoksutossut, jä tässä ne nyt ovat!






Nämä kaunokaiset ovat mielestäni kyllä aivan ihanan väriset, ja aivan mahtavat jalassa! Pohja on todella pehmeä ja kengät todella kevyet. Näillä kelpaa juoksennella!

You Might Also Like

0 tähdenlentoa