Mitä mulle kuuluu?

20.54


Mulla on ollut viimeaikoina ihan törkeesti tekemistä. Tai no ei törkeesti, mutta enemmän kuin normaalisti. Mä nimittäin hain jälleen töitä löydettyäni vihdoin mielenkiintoisia hakukohteita. Työn haku osaa olla todella raskasta ja aikaa vievää loppujen lopuksi, koska saa aina kirjoittaa hakulomakkeet uudelleen ja uudelleen ja tarkistaa kaikki CVt ja muut että on kunnossa. Ja vaikka nyt en periaatteessa saisi valita, mihin haen niin en näe kuitenkaan järkeväksi lähtee hakemaan mihinkään sellaiseen paikkaan mistä en pidä ja millaista työtä en jaksaisi. Toivon todella että nyt tärppää, ja sitten saan varmaan jopa harkita muuttoa, mikä ei mua ainakaan haittaisi yhtään. Maiseman vaihto olisi todella mukavaa! Mutta mun ei kannata innostua liikaa, koska kaikki on vielä niin aluilla.




Toi Eevee laukku on ihan supersöpö! Ostin sen facebookin cosplay-kirpparilta ja nyt siellä matkustaa mun Nintendo DS, iPod Touch ja kuulokkeet sekä pokkarikamera. Ja tilaakin vielä jää, eli toi on tosi tilavakin kaiken lisäksi vaikka leveys onkin vain noin 15cm. Ja Eeveen lisäksi esittelen teille mun sekasikiöpussin jonka sisällön keräsin tänään kirpparilta ja maksoi tosiaan yhteensä vain 2,50€. Pussiin päätyi legendaarisen Tiimarin Deco-akryylimaalia, olkatoppaukset, punainen ja sininen vetoketju, kulminauhaa ja tuo ihana pääkallo-vyönsolki josta aion tehdä kaulakorun.


Kuvasin tänään myös uutta videota youtubeen, jonka muokkauksen aloitan kun saan tämän blogitekstin kirjoitettua. Tossa ylläolevassa kuvassa tosiaan näätte lopputuloksen, itse olen siihen todella tyytyväinen koska tuo on ensimmäinen todella hyvin onnistunut otsatukan leikkaus.
Olen muutenkin ajatellut että haluaisin käyttää "siviilissäkin" enemmän peruukkeja, ettei vain cossatessa. Mun mielestä mulle sopii tuo tuhkan pinkki peruukki tosi hyvin mutta se on sen verran pitkä etten viitsi sitä missään oikein pitää. Ajattelinkin tilata netistä tässä joskus lähiaikoina jonkun tosi yyber kivan peruukin tai kaksi. Pitkiä ehdottomasti, koska lyhyet tukat nuorentavat mua ihan törkeesti ja näytän omasta mielestä aika tyhmältäkin.

Oh well. Tämä oli nyt tämmönen aika sekava postaus, mutta toivottavasti tykkäsitte. Ensikertaan! ~~

You Might Also Like

2 tähdenlentoa