Syysflunssa

10.46

Kuten otsikko kertoo, olen sairastanut nyt taukoamatta puolitoista viikkoa. Joka ilta vähintään ollut 37,5 astetta kuumetta ja korvat tukossa ja uupumus katossaan. Siksi en ole pystynyt tänne mitään kirjoittamaankaan koska väsymys ollut niin valtava ja kaikki voimat ollut poissa ja päässä ei ole ollut ajatuksen ajatusta, pelkkää tukkoisuutta.

Olen kuitenkin näinä siarastelupäivinä päässyt testaamaan uusia pelejäni, eli Dynasty Warriors 5:sta ja Final Fantasy XIII-2:sta. Niistä kummastakin kirjoitan oman päivityksensä tänne tässä mahdollisimman pian. Viikonloppu mulla kuitenkin menee tampereella joten silloin en pääse päivittelemään.



Päivät mulla on tässä mennyt My Little Ponya katsellessa. Netflixissä on kaksi kautta ja kohta toinenkin on jo ohi. Olen katsonut myös Avatarin kolme kautta poikaystäväni kanssa melkeimpä maratoonina, siitäkin jäljellä enää pari jaksoa. Voi sentään, kun tykkään animaatoista!
Mutta nähkäämme seuraavassa kirjoituksessa.


Ainiin! Muistatte varmaan että päätin testata sitä uutta Baby Lips -huulirasvaa? Ja todellakin se on päivittäisellä käytöllä toiminut! Huuleni ovat pehmeät, ne eivät ole flunssan kourissa rohtuneet niinkuin aina ennen joten huulirasva on toiminut niinkuin on pitänyt!

You Might Also Like

0 tähdenlentoa