Saturday special ~~

23.52

Mulla oli yksi parhaimmista lauantai-päivistä pitkään aikaan. Mun on tullut ravattua Ikeassa jo pariin otteeseen. Ensimmäisellä reissulla mukaan tarttui vain tilpehööriä keittiöön, toisella reissulla ostin sohvapöydän (vaikka ei ollut edes vielä sohvaa) ja nyt vihdoin eilen sain itselleni sohvan! Tässä nytkin istun ja katson Modernia perhettä Netflixsistä. Tämä on ihan älyttömän ihana, ja olen todella tyytyväinen että päädyin juuri tähän sohvaan sillä tämä on aivan täydellinen minulle!


Siinä se on Ikean näytekappale. Se on siis kulma- ja vuodesoha plus divaani-osa. Todella ihana yksilö. Me laitettiin mulla tuo divaani toiseen päähän sitä koottaessa. Onneksi mun poikaystävä tuli auttamaan kantamisessa ja kokoamisessa, mä raapisin päätä varmaan vieläkin jos olisin koonnut tätä yksin. En ollut mitenkään nerolla tuulella kun kasattiin, tein vain mitä hän käski.


Tässä vielä näette mitä kaikkea ihanaa Halloween-tilpehööriä ostin Ikeasta. Mulla on todella suunnitelmissa järjestää Halloween-juhlat, ihan niin kuin silloin kymmenen vuotta sitten eräillä syntymäpäiväjuhlillani. Jos joku ei vielä tajunnut, niin kyllä. Halloween on lempi juhlani ja en ole saanut juhlia sitä noin kymmeneen vuoteen, koska lähes joka vuosi minulla on ollut halloween-viikonloppuna ringetteä. Ja nyt kun ei ole, niin otan siitä ilon irti! Jee < 3

Aloitettiin muuten poikaystäväni kanssa katsomaan Modernia perhettä. Itse olen katsonut sen jo kerran läpi, mutta nyt kun Avatar; The last Airbender on poistettu Netflixsistä, niin siellä ei oikein ole enää mitään, niin täytyy tuokin uudelleen katsoa. Well, hyvähän se on ja näin.



Alettiin katsomaan myös youtubesta The legend of Korraa, joka on siis jatkosarja Avatarille. Hieman hämmentää siiä sarjassa se, että kahden sukupolven jälkeen Avatar Aangin siellä menee autoja ja junat kulkee sähköllä. Hyvin hämmentävää. Sarja on kuitenkin todella kiva ja aion todella katsoa sen kokonaan.





Jälleen hyvin sekava postaus, olkaa hyvät ja ensi kertaan! ~~

You Might Also Like

2 tähdenlentoa