Dead or Alive 5

14.56

Kuten aiemmin jo kerroin. Assasin's creed kolmosen oston yhteydessä ostin myös Dead or Alive viitosen. Peli on todella erilainen mitä minulla on ikinä ollut, vähän Final Fantasy tyyppinen (jota minun pitäisi myös joskus kokeilla). 



Mulla ei oikeen oo tästä mitään mielipidttä koska olen pelannt vasta todella vähän. Kuitenkin tämä vaikuttaa toistaiseksi ihan lupaavalta, ja on erilainen peli kuin muut mitä minulla on.
Hahmot ovat ainakin mielestäni kauniita, ja niillä on mukava pelata. Tarinakin tästä pelistä löytyy. Kuitenkin aika ärsyttävää on se että esimerkiksi Kasumi sanoo saman lauseen ennen jokaista tappelua.





Kaupassa harkitsin monen omituista kertaa, kannattaako ostaa vanhempi nelonen eli edellinen peli vai tämä viitonen minkä oletan olevan uusin (en kyllä ole ihan varma). Kuitenkin nyt päädyin tähän viitoseen, ja eipä tämä peli niinkään juuri anna itsestään mitään niinkuin Assasin's Creed kolmonen jota mietin tosi paljon ja pohdin mitäköhän seuraavaksi, koska siinä on niin paljon yllätyksiä annettavana.

You Might Also Like

0 tähdenlentoa