Uudet hiukset ja infoa korvalävistyksistä

10.48

Mulla oli eilen kampaaja-aika ja mun tukka taas värjättiin ja leikattiin. Olen tosi iloinen mun tukasta, rakastan sen väriä ja mulla ei ole näissä kuvissa pidennyksiä eli oma tukka on päässyt kasvamaan ihan törkeesti ja alkaa pikkuhiljaa lähennellä tavoitettani, vaikka onhan siihenkin vielä 10cm matkaa. (kuvien laadun takaa tälläkertaa iPhonen etukamera)



Kokeilin taas myös uuden mallista silmämeikkiä ja tykäistyin siihen aika pahasti. Onhan siinä vielä hiomista mutta hyvään suuntaan ollaan mun mielestä menossa. Muutenkin tykkään tummasta meikistä ja tykkään kokeilla kaikenlaisia erilaisia tummia meikkejä.



Kävin myös eilen Cybershopissa ja ostin kaksi 12mm plugia korvaani koska äitini vaati että siinä täytyy olla umpinainen vaikka itse rakastan tätä nykyistä teräksistä mistä näkee läpi. Noh, voin sen sitten vaihtaa jos pidän hiuksia kiinni niin sellaiseen umpinaiseen niin ei tarvitse enää kuunnella valitusta. Ostin myös pari jännää korua mitkä näkyy tuossa kuvassa mutta niitä kokeilen huomenna.


Vielä vähän infoa korvan venyttämisestä ja rei'ittämisestä.
Tosiaan, mulla on nyt oikeassa korvassa 12mm venytys. Se olisi tarkoitus venyttää ensi keväänä vielä 14mm ja lopettaa siihen. Ensi keväänä saatan alkaa venyttää myös vasemman korvan alimmaista korvan reikää ja jos sen teen niin siitä tulee 8- tai 10millinen. Tulen myös saamaan molempiin korviin yhdet reiät lisää eli lisää koruja. < 3



You Might Also Like

3 tähdenlentoa