Musiikkia korvilleni - OSA 1

13.34

Mä olen jo pitkään miettinyt tätä postausta ja tuskin tästäkään tulee nyt sellainen mitä olen kuvitellut. Mutta esittelen nyt muutaman ihan leppari kpop-ryhmistä.

Aloitetaan tän hetkisetä ultimate fanituksen kohteesta eli B.A.P stä.
B.A.P on vasta toinen ryhmä kenen musiikkiin olen ihan täysin sekaisin. Oli se menevää kuten WARRIOR tai ballaadi-tyyppistä lirkuttelua kuten COFFEE SHOP niin on se aina ihan älyttömän hyvää. Heidän äänensä sopivat niinhyvin yhteen ja sitten on Yongguk joka tuo mukaan sen yhdes superbasso räpin. AHH en tiedä osaanko rakastaa mitään yhtään enempää kuin Yonggukin bassoa. 


Seuraavana voisin paljastaa BIGBANGin.  Ryhmä on ollut ns. tauolla jo pian kaksi vuotta ja se on ihan liikaa ja täysin väärin! Tämä ryhmä vietti itseasiassa kahdeksannetta vuosipäiväänsä eilen eli BIGBANG on ollut kasassa vuodesta 2006 lähtien. Vaikka sanoinkin että B.A.P on nyt 'ultimate fanituksen kohde' niin silti, tapahtui mitä tahansa niin BIGBANG tulee olemaan aina ja ikuisesti lempparini. Ylpeä VIP ! Anyway, minun lempibiisini näiltä on kyllä ehdottomasti FANTASTIC BABY, vaikka onhan heillä varsinkin Alive-ajalta tullut todella monia hyviä kipaleita kuten BAD BOY ja LOVE DUST. Ja kuten varmasti luitte rivien välistä, Bang Yongguk on minun lempiartistini B.A.Pstä niin todellakin minulla on myös BIGBANGistä ja se on Kang Daesung. Ahh, hänen ballaadinsa saavat mut ihan itkemään ja hänen äänensä on vaan niin älyttömän upea ja lempeä.


Tässä oli kaksi mielestäni parasta ryhmää. Jatketaan tästä sitten seuraavalla kerralla! 

You Might Also Like

0 tähdenlentoa