Viimeaikaisia hankintoja.

23.22

Kirjoitan tätä jälleen puhelimella (aivan kuin edellisenkin tekstin) joten menee vähän hassusti nämä kaikki tähän. :<


Anyway, mun on tullut ostettua ebaysta (ja cybershopista) viimeaikoina vähän kaikenlaista tavaraa ja ajattelin tässä nyt esitellä muutamia. Pahoittelen jo etukäteen kuvien huonoa laatua.

Ebaysta olen tilannut tavaraa vain ajatellen cosplayta. Peruukkeja, ymsyms. Tässä kuitenkin aivan ihana luomiväripaletti. Maksoi hieman reilun kympin ja tossa on monta kymmentä eriväriä ja sävyä. Niiden kaveriksi tuli ostettua myös siveltimien setti, 15kpl paketti.



Näiden lisäksi ajattelin että nyt kun alan vossaamaan enemmän tyttöjä, tarvitsen enemmän tekoripsiä. Joten menin ja ostin kahdella eurolla niitä muutaman parin.


Cosseihinkin tuli tilattua sälää niin ebaysta kuin tosiaan cyberistakin. Hengitysmaski ebaysta ja kynsikkäät cyberista.



Mulle ehkä suurin yllätys mun ostoskorissa oli suurentavat circle lenset eli värilliset piilolinssit ja niihin nestettä. Tottakai oli tyhmää ostaa piilarit ennenkuin olen käynyt edes optikolla muttakun ;__; oli jotenkin halpa pari ja teki niin kovasti mieli jo pitkän ajan jälkeen. Noh, päätin kuitenkin että menen pikimiten optikolle tarkastuttamaan silmät etten tee mitään peruuttamatonta ja tuhoa mun silmiä.


B.A.P ltäkin on tullut uusi kappale ja se on niin ihana etten kestä <3 

You Might Also Like

0 tähdenlentoa